Præsentationsteknik og PowerPoint i verdensklasse

Du har måske været til en præsentation, hvor oplægsholderen læste op fra sin pc med bogstaver i ansigtet, mens du forsøgte at dele din opmærksomhed mellem oplægsholder og slide.

Du har sikkert også oplevet en præsentation, hvor oplægsholderen hele tiden kiggede ned i papirerne, selv om han/hun skulle formidle vigtige budskaber.
 
Så: Kender du mon en, der kan blive bedre til at holde præsentationer?
Eller kunne du selv bruge et praktisk fif eller ny viden på området?

Hvis ja, kan du med fordel gribe fat i TÆND – Præsentationsteknik og PowerPoint i verdensklasse af Kenn Ladegaard Hansen. Bogen er lige udkommet.

TÆND er til alle, der holder præsentationer: Mange vigtige budskaber og meget viden forsvinder nemlig hver dag i Bermudatrekanten mellem overfyldte punktopstillede slides, oplægsholdere med bogstaver i ansigtet og publikum. Det koster ressourcer og tid!

Det skulle vi tage og gøre noget ved, mener forfatteren. I bogen vrimler det derfor med viden, fif, gode cases og anvisninger til, hvordan man kan forbedre sine præsentationer. Læs den selv, eller giv den til en kollega ...

Kenn Ladegaard Hansen er egentlig mest kendt som fodbolddommer bl.a. i Superligaen. Han har gennem årene præsteret på fodboldbaner over for tusinder af mennesker, men har nu taget sine erfaringer fra dette virke med ind i mødelokalerne i organisationer og virksomheder (sammen med sin uddannelse som retoriker og job som kommunikationsrådgiver), når han rådgiver om bedre præsentationer.

Arrangement om TÆND
Der er meget få pladser tilbage til arrangementet De tre største udfordringer for intern kommunikation – og hvordan du løser dem! Hvis du vil have en af de sidste pladser, kan du læse om tilmelding og program i invitationen.

God læselyst!

Venlig hilsen
Gyldendal Business

 test




POPULÆRE UDGIVELSER

Den fjerde industrielle revolution : Schwab forsøger med denne bog at skitsere, hvordan vi i fællesskab kan forme denne revolution, så vi skaber en fremtid, hvor innovation og teknologi tjener folket og gavner os alle sammen.

Den perfekte storm : Sociale medier påvirker alle dele af din virksomhed. Nogle virksomheder befinder sig i stormens øje, hvor forretningsmodeller går til grunde og nye opstår. Er det din? Få hjælp til at navigere.

Digitale indfødte på job : Hvorfor tjekker unge Facebook før mail? Hvorfor surfer de på nettet, når de skal fordybe sig? Nye normer for nærvær, åbenhed og anerkendelse er på spil, når digitale indfødte går på job.

Følelsernes politik : Der findes to slags politikere: Dem, der sikkert har ret i deres udtalelser, men som ikke vedkommer os – og dem, som slet ikke har ret, men som trods alt berører os. Følelserne spiller en afgørende rolle i politik. Tal og data er mindre vigtige. Kun den politiker, som taler til vores følelser, vinder næste valg.

 

Robotterne kommer : Vi er vant til at tænke, at fremskridtet vil skabe nye jobs. Men mange jobs er allerede nu i gang med at forsvinde. Martin Ford kigger på, hvad vi så skal leve af, og hvad vi overhovedet skal lave i fremtiden.




FOKUSREDAKTØR:
KONTAKT:


Camilla Larsen Schmidt ( GBCLS@gyldendal.dk )
Gyldendal Business | Klareboderne 3 | 1001 København K
Telefon: +45 3375 5555 | E-mailadresse: business@gyldendal.dk

SERVICE:
AFMELD:

Tip en ven | Tip Gyldendal Business
Afmeld Gyldendal Business Fokus