Nu kan du købe den!

"Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag."

Det var ærgerligt. Bjarne ville ellers lige have Jytte til at sætte kunden i centrum, som det stod i strategien. Men det blev så ikke lige den dag. Som så mange andre strategiske beslutninger ikke lige bliver udført … den dag, eller præcis som vi havde tænkt det. Men hvorfor er det sådan?

Morten Münsters nye bog Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag udkommer i dag. 

Bogen handler om, at mennesker sjældent gør, som vi har planlagt, de skal. Morten Münsters pointe er, at vi faktisk modarbejder menneskets biologi og psykologi, når vi bruger de vanlige redskaber i værktøjskassen til at skabe forandringer i virksomheder, organisationer og samfund.

Og det er derfor, at flere argumenter, PowerPoint-slides, brændende platforme, slogans, klassisk forandringsledelse, pjecer, kampagner, fællesmøder og værdiudsagn trykt på kopper ikke virker efter hensigten.

Bogen tilbyder en praktisk og evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd. I bogen omsætter Morten Münster de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd til en lettilgængelig metode i fire trin.

Bogen kan give en håndsrækning til alle ledere og medarbejdere, som leder efter alternativer til de gængse virkemidler. Den faglige term er adfærdsdesign – og det er blevet brugt flittigt (og med succes) af Obama, Cameron, Google, Amazon og en lang række danske organisationer.

Her kan du købe Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.

God læselyst!

Venlig hilsen
Gyldendal Business

 




POPULÆRE UDGIVELSER

Reform og forandring : Når politiske ideer skal blive til ny praksis i de offentlige organisationer, står forandringsledelse øverst på dagsordenen.

 

Strategisk ledelse i det offentlige : Strategisk ledelse er at stille de eksistentielle spørgsmål, tage fremtiden alvorligt og forsøge at foregribe og forme den. Professor Kurt Klaudi Klausen har samlet sin forskning i offentlig ledelse.

Lokal ledelse – lokal vækst : I Danmark har vi en stærk tradition for lokal vækst. Og lokal vækst er en vigtig brik i vores konkurrenceevne og vores fremtidige velstand.

Løs din kerneopgave : Morten Christensen og Anders Seneca giver i denne bog oplæg til at løse kerneopgaven til praksis. For det er ikke nok at kende kerneopgaven. Kerneopgaven skal løses!




FOKUSREDAKTØR:
KONTAKT:


Benedikte Marcussen( gbbm@gyldendal.dk )
Gyldendal Business | Klareboderne 3 | 1001 København K
Telefon: +45 3375 5555 | E-mailadresse: business@gyldendal.dk

SERVICE:
AFMELD:

Tip en ven | Tip Gyldendal Business
Afmeld Gyldendal Business Fokus