Kresten Schultz Jørgensen



Kresten Schultz Jørgensen, cand.scient.pol., har arbejdet med strategisk kommunikation – som chefredaktør, kommunikationsdirektør i CocaCola Company og på Det Kongelige Teater og fra 2007 som adm. dir. i rådgivningsvirksomheden LEAD Agency.

Bøger af Kresten Schultz Jørgensen



Med PR-specialisten på arbejde


Dette er bogen til alle, der beskæftiger sig med public relations, men som ofte kalder deres fag noget andet: Information, strategisk kommunikation, pressearbejde, stakeholdermanagement eller krisekommunikation.

350,00
280,00


Når folkestyret taler


Der findes to slags politikere: Dem, der sikkert har ret i deres udtalelser, men som ikke vedkommer os – og dem, som slet ikke har ret, men som trods alt berører os. Følelserne spiller en afgørende rolle i politik. Tal og data er mindre vigtige. Kun den politiker, som taler til vores følelser, vinder næste valg.

 

250,00
200,00


effektiv positionering uden dyr reklame


Hvordan markedsfører man på egen hånd sin organisation? Og hvilke penge gør man det for, hvis man ikke har nogen? Kommunikationsstrategier er også noget for fattigrøve.

200,00
160,00


Guide til kommunikation i modvind


Selv om man er nok så forberedt på at lave en god præsentation, sker det, at de kikser. Hvorfor? Fordi de fleste præsentationer sker i modvind! Lær at vende modvind til medvind.

200,00
160,00


Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.