Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Morten Münster

Gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder virker tydeligvis ikke. Mennesker gør ikke, som vi har planlagt, de skal. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd.

300,00
240,00


om begrænsningens kunst i en grænseløs tid

Svend Brinkmann

Gå glip handler om begrænsningens kunst og værdien af at gå glip af noget. Denne livskunst er vigtig både for os som samfund og som mennesker. Det er i sig selv værdifuldt at lære ”at nøjes” frem for at ville det hele.

250,00
200,00
250,00
200,00


De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler

Harvard Business Review

Det bliver mere og mere klart, hvor afgørende følelsesmæssig intelligens er for godt lederskab. Her får du de ti vgtigste artikler fra Harvard Business Review om følelsesmæssig intelligens.

250,00
200,00


De ti vigtigste Harvard Business Review-artikler

Harvard Business Review

Mange forandringsinitiativer bliver aldrig til mere end en masse besvær og dårlig stemning – men sådan behøver det ikke at være. Her får du de ti vigtigste artikler om forandringsledelse fra Harvard Business Review.

250,00
200,00


Tina Ebler, Søren Brandi og Anders Nørgaard

Denne håndbog hjælper forandringslederen med at styre sikkert gennem forandringsopgavens mange faser.

250,00
200,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.