Hvordan vi fik travlt med at lave ingenting

Dennis Nørmark og Anders Fogh Jensen

For 100 år siden var alle overbeviste om, at vi i dag ville arbejde 15 timer om ugen. Det skete ikke. Og det var ikke, fordi effektiviseringerne udeblev. Vi arbejder sta­dig på livet løs. I denne bog begiver antropologen Dennis Nørmark og filosoffen Anders Fogh Jensen sig ud på en rejse for at finde ud af, hvad vi laver i vores arbejdstid. Det er blevet en rejse ind i det absurde, hvor meningen med arbejdet er forsvundet, og hvor løftet om fritid aldrig blev indløst. I ste­det fik vi flere regler, kontroller, møder og ligegyldige Power­Point-præsentationer.

 

299,95
239,96


Et liv med ØK – Carsten Dencker Nielsens erindringer

Camilla Sløk og Martin Jes Iversen

Carsten Dencker Nielsens karriere begynder i det succesfulde, verdensomspændende ØK i 1950’erne. 40 år senere bliver han virksomhedens sidste administrerende direktør i Danmark.

299,95
239,96


Hvordan vi glemte at leve et meningsfuldt liv

Morten Albæk

299,95
239,96


lær at mestre modgang

Eva Hertz

Med afsæt i forskningsmæssig dokumenteret viden fortæller Eva Hertz om mental robusthed. Hvilke færdigheder er gavnlige, hvis vi vil styrke vores robusthed? Og hvad sker der, hvis vi lader stå til og ikke passer på vores robusthed?

300,00
240,00


Strategisk handling gennem selvledelse

Stephen Bungay

For at kunne eksekvere effektivt er vi nødt til at gå væk fra vores praksis med mange målsætninger og beslutte os for, hvad vi virkelig vil have.

399,00
319,20


Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Morten Münster

Gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder virker tydeligvis ikke. Mennesker gør ikke, som vi har planlagt, de skal. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd.

300,00
240,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.