Gør dine konkurrenter overflødige

W. Chan Kim og Renée Mauborgne

Blue Ocean-skift undersøger Kim og Mauborgne en lang række virksomheder og organisationers arbejde med blue ocean-strategi. De ser på virksomhedernes succeser og fejltagelser. Og har udviklet en model til at skifte fra rødt til blåt ocean.

350,00
280,00


Nye vilkår for ledelse og organisering

Carsten Greve og Anne Reff Pedersen

En bog om, hvordan den offentlige sektor kontinuerligt bliver reformeret og forandret, og hvordan offentlige ledere agerer i denne kontekst, så de skaber mest mulig værdi for borgerne.

250,00
200,00


Robust i en uforudsigelig fremtid

Birgitte Dam Jensen

En inspirerende, insigtsfuld og handlingsanvisende bog, der i fem enkle trin viser, hvordan man kan opøve robust adfærd hos sig selv - og dermed bevare sit helbred, sin livsglæde og sin handlekraft i en accelerende og uforudsigelig moderne verden med stress og press på alle fronter.

300,00
240,00


Sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden

Morten Münster

Gode argumenter, brændende platforme, klassisk change management, pjecer, kampagner og fællesmøder virker tydeligvis ikke. Mennesker gør ikke, som vi har planlagt, de skal. Morten Münster giver dig en evidensbaseret tilgang til at ændre (andres) adfærd.

300,00
240,00


Når folkestyret taler

Kresten Schultz Jørgensen

Der findes to slags politikere: Dem, der sikkert har ret i deres udtalelser, men som ikke vedkommer os – og dem, som slet ikke har ret, men som trods alt berører os. Følelserne spiller en afgørende rolle i politik. Tal og data er mindre vigtige. Kun den politiker, som taler til vores følelser, vinder næste valg.

 

250,00
200,00


Ole Fogh Kirkeby

Hvad vil det sige at være robust i en arbejdssammenhæng? Og hvilke konsekvenser har kravet om robusthed for den gruppe mennesker, som bedst kan betegnes som skrøbelige

250,00
200,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.