ny vej til bedre velfærd

Niels Thygesen og Steffen Löfvall

Gaveøkonomien er gammel. Den var et bærende økonomisk princip i tidlige samfund. Men i dag bliver den genaktualiseret i nye former. Resultaterne er dybt overraskende og flere steder nærmest eksplosive.

300,00
240,00


Sådan involverer du borgere og virksomheder i offentlig innovation

Christian Bason, Søren Sebastian Toft og Sune Knudsen

Hvordan begynder vi den nødvendige forandring af den offentlige sektor, så den kan blive mere serviceorienteret fra top til bund?

250,00
200,00


Styrk eksekveringsevnen og byg en talentfabrik

Steve Drotter, Jim Noel og Ram Charan

Stærke ledere på alle niveauer er en forudsætning for en virksomheds succes. Læs om, hvordan man planlægger virksomhedens arvefølge og udvikler dens ledere - via en gennemprøvet model.

350,00
280,00


Portræt af en verden, hvor ny teknologi forandrer livet for milliarder af mennesker

Adam Moe Fejerskov og Johan Moe Fejerskov

Vi står midt i et opgør om fremtiden. I løbet af kun to årtier har den digitale revolution revet voldsomt op i den verden, vi kender. Nye teknologier, der skulle frisætte mennesker fra undertrykkelse og fattigdom, har forårsaget store sociale, politiske og økonomiske opbrud. For mens alverdens virksomheder og organisationer kaster sig frådende over Silicon Valleys opfindelser, siger en voksende modstandsbevægelse af politikere, eksperter og aktivister stop.

250,00
200,00


Mentaltræning. Fjern hjernens spændetrøje

Jørgen Svenstrup

Dine tanker alene er den største medvirkende årsag til, at noget er svært og noget let. Derfor skal man lære mentaltræning.

299,95
239,96


Udtryk identitet gennem corporate branding

Majken Schultz og Mary Jo Hatch

Hatch og Schultz' model hjælper virksomheder med at håndtere deres corporate brands!

350,00
280,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.