En håndbog - NU med indoktrinering, vold og hjernevask

Klaus Kjøller

Bogen viser, hvordan man opfatter hinanden styrker sit image over for ´modstanderen´. Den gennemgår persontyper og en lang række metoder, som man kan bruge til at manipulere i forskellige situationer: Hvordan får man sin vilje over for tryghedsnarkomaner, karrieremagere, fanatikere, skrankepaver.

350,00
280,00


drop 9-5, bo hvor du vil og bliv rig på en ny måde

Timothy Ferriss

350,00
280,00


Mikael Kamber

Vi er meget bedre til at gå på arbejde, hvis vi er glade og motiverede. Læs om, hvor god ledelse kan gøre en forskel - og hvordan.

300,00
240,00


How to Use Behavioural Design to Create Change in the Real World

Morten Münster

Strong arguments, burning platforms, classic change management, pamphlets, campaigns and joint meetings obviously do not work. People don't do what we want them to do. Morten Münster gives you an evidence-based approach to changing people's behaviour. 

300,00
240,00


Indholdsstrategi for sociale medier

Astrid Haug

"Sig du kan li' mig. Sig det, så jeg tror" ... på dig. På sociale medier er det indholdet, der tæller. Men hvad er egentlig godt indhold, som får folk til at kunne li’ens virksomhed? Og hvad kræver det af virksomheden at være til stede på sociale medier?

300,00
240,00


Torben Ballegaard

Torben Ballegaard trækker på sine mange års erfaringer fra bestyrelseslokaler, og bogen henvender sig til både nye og garvede bestyrelsesmedlemmer, hvis de vel at mærke er åbne over for at kigge på bestyrelsesarbejdet fra alle vinkler.

350,00
280,00

 




Gyldendal Business | Klareboderne 3 | DK-1001 København K | +45 3375 5555 | business@gyldendal.dk

Vi bruger cookies på GyldendalBusiness.dk

Her på sitet bruger vi cookies til at give dig en god oplevelse og til at indsamle statistik, der kan være med til at forbedre brugeroplevelsen. Hvis du klikker på et link på GyldendalBusiness.dk, accepterer du samtidig vores cookie-politik.